angelicamukkala

Alla inlägg under april 2012

Av Angelica Mukkala - 8 april 2012 22:03

Idag har jag varit med Antonia  .Jag har hoppat hopp-rep  .Jag har ritat av 6 bilder från datorn.










ha en  bra dag önskar angelica<3<3<3<3<3<3

Av Angelica Mukkala - 7 april 2012 17:45

Idag har jag letat efter påsk ägg  .Jag fick jätte jätte mycket godis också fick jag nag lack.Den var rosa.Jag har varit ute  .Jag har sett på *Dumma mej*    .Jag har gjort en fakta bok om Selena Gomez och Justin Bieber.  Alvina är sjuk   






ha en bra dag önskar angelica♥








Av Angelica Mukkala - 7 april 2012 17:45

Idag har jag letat efter påsk ägg  .Jag fick jätte jätte mycket godis också fick jag nag lack.Den var rosa.Jag har varit ute  .Jag har sett på *Dumma mej*    .Jag har gjort en fakta bok om Selena Gomez och Justin Bieber.  Alvina är sjuk   






ha en bra dag önskar angelica♥








Av Angelica Mukkala - 7 april 2012 17:45

Idag har jag letat efter påsk ägg  .Jag fick jätte jätte mycket godis också fick jag nag lack.Den var rosa.Jag har varit ute  .Jag har sett på *Dumma mej*    .Jag har gjort en fakta bok om Selena Gomez och Justin Bieber.  Alvina är sjuk   






ha en bra dag önskar angelica♥








Av Angelica Mukkala - 7 april 2012 17:45

Idag har jag letat efter påsk ägg  .Jag fick jätte jätte mycket godis också fick jag nag lack.Den var rosa.Jag har varit ute  .Jag har sett på *Dumma mej*    .Jag har gjort en fakta bok om Selena Gomez och Justin Bieber.  Alvina är sjuk   






ha en bra dag önskar angelica♥








Av Angelica Mukkala - 6 april 2012 19:22

Idag har jag varit ute mycket och ätit alvinas toblerone kaka mmmm .Jag vill ha mer.Jag har målat påsk ägg.Jag har varit påsk käring hos mormor jag fick 65 kr.Också har jag ritat.Och varit med Izabelle.Också har jag sett på tv och spelat dator.Också har jag sett *Minuten*.



  



ha en bra dag önskar angelica♥


god natt♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards